Uygun Fiyatlı Temel Makyaj Fırçaları

21:33:00

Makyaj ve güzellik sitelerini takip ediyorsanız profesyonel, ünlü ve gayet yüksek fiyatlı makyaj fırçalarını daha önce duymuş ya da görmüşsünüzdür. Ben size kendi günlük makyajımda kullandığım ve hiç de kötü olmayan, nispeten orta fiyatlı fırçalardan bahsetmek istiyorum.

Makyajın mesleğim olmasından ve fırçalara karşı zaafımdan dolayı geniş bir koleksiyonum var. Her geçen gün bu bağımlılığa yenilip koleksiyonuma yenilerini eklemeye de devam ediyorum. İşlerimde kullandığım fırçaları temiz ve çekime hazır saklayabilmek için kendi makyajımda kullandığım fırçaları ayrı tutuyorum ve sürekli yenilerini alıp deneyebilmek için çok pahalıya kaçmamaya çalışıyorum. Buna rağmen bahsedeceğim fırçalar profesyonel ve pahalı olanları aratmıyor diyebilirim. En azından günlük kullanım için son derece rahat ve uzun ömürlüler.

Yeni başlayanlara ya da bütçesi kısıtlı olup temel ihtiyaçlarını karşılayacak alternatif arayanlara da bu fırçaları kesinlikle tavsiye ediyorum.






BDELLIUM fondöten fırçası

Sentetik kıllarının ince dizilimi, sivri bitişi ve esnek yapısı göz altı uygulaması için son derece uygun. Göz altı kapatıcısı kullanırken istisnasız bu fırçayı tercih ediyorum. Göz altı için tercih ediyorum ama fondöten uygulamasında da gayet başarılı. Fondöten, göz altı kapatıcısı ve kapatıcıyı sabitlemek için pudrayı oturtmakta kullanabilirsiniz.

46,90 TL





SEPHORA mineral pudra fırçası

Sephora'nın mineral pudra fırçasını likit, krem, stik fondötenler için kullanıyorum ve şahsen bu fırçayı çok seviyorum. Hem kendim için hem de işlerimde mutlaka elimin altında bulunduruyorum. Kullanımı gayet pratik ve çok kolay yıkanıyor. Yuvarlak yapısından dolayı elmacık kemiğini gölgelendirmek ve krem allık uygulamak için de kullanabilirsiniz. 

42 TL
SEPHORA mağazalarından satın alabilirsiniz.





YVES ROCHER açılı allık fırçası

Krem ürünlerle kontur yapmak için kullanıyorum. Fırça izi bırakmıyor, ürünü cilde güzel dağıtıyor. Doğal kıllarının uzunluğu ve sıkılığı kontur bölgesi için kontrollü uygulama sağlıyor. Aynı zamanda toz ve krem allık ya da bronzer uygulamak için de kullanabilirsiniz.

24.90 TL
Buradan satın alabilirsiniz.





ECOTOOLS pudra fırçası

Genellikle transparan pudra ile makyajımı sabitlemek için kullanıyorum. Gövdeye oranla daha sivri olan uç kısmı göz altı, elmacık kemiği altı gibi bölgelere uyum sağlıyor. Bambudan yapılmış kılları son derece yumuşak ve kolay yıkanıyor. Allık, bronzer ve pudra fondöten kullanımında da eşit dağılım sağlıyor.

17.90
Buradan satın alabilirsiniz.





E.L.F. Studio pudra fırçası

Sentetik, yarı sık kılları, yumuşak dokunuşu ve düz yapısıyla fondöteni cilde yedirmek ve eşit oranda dağıtmak için kullanıyorum. Tek başına fondöten ya da pudra uygulamak için de kullanılabilir. İnstagram ve gittigidiyor gibi sitelerde satışları yapılıyor. TL fiyatı satıcıya göre değişiyor. ELF'in kendi web sitesi Türkiye'ye de gönderim yapıyor.

£3.75 (bugünün kuruyla 13.41TL)
Buradan satın alabilirsiniz.





 THE BODY SHOP açılı fırça

Bu fırçanın ucu alışılmış açılı fırçalardan daha geniş ve kılları daha yoğun. Çok keskin olmayan ama net bir kaş çizgisi için mükemmel. Kaşlarımda far kullanacağım zaman bu fırçayla alt ve üst çizgileri çizip, sivri ucuyla da kaşların arasını dolduruyorum. Aynı zamanda farla kirpik dibi gölgesi için ya da kalemi yumuşatmak için kullanabilirsiniz.

27TL
The Body Shop mağazalarından satın alabilirsiniz.





NYX crease fırçası


Kullanımda verdiği sonuç olarak Mac 217'ye benzetiyorum bu fırçayı. Ufak, sık kıllı ve ucunun dairesel bir şekli var. Baz rengi olan farı tüm göz kapağıma sürmek için kullanıyorum. Göz kapağı dar olanlar dağıtma fırçası olarak da kullanabilir. Far bazı uygularken de eşit ve ince uygulama sağlıyor. Crease gölgesi ya da göz altı kapatıcısı için de kullanabilirsiniz.


29.90 TL
Buradan satın alabilirsiniz.





 THE BALM duo fiber göz fırçası

Çift taraflı göz fırçasının sentetik tarafı çok kullanışlı ve kaliteli sentetikten yapılmış. Yumuşak ve hafif uygulama için ideal. Ben göz hatlarıma kontur yapmak, göz çukurunu gölgelemek için kullanıyorum. Aynı zamanda sentetik ucuyla göz altı ve burun kenarlarına kapatıcı uygulayabilirsiniz. Diğer tarafıyla göz kapağı rengi uygulayabilir, kaş altını aydınlatabilirsiniz.

25-30 TL civarı değişiyor.
Gratis mağazalarından satın alabilirsiniz.




Bu yazı konuyla ilgili genel bilgi vermektedir. Aradığınız bilgileri bulamadıysanız merak ettiklerinizi "YORUM" bölümünde belirtebilirsiniz.
 
Mutlu günleriniz olsun. Görüşmek üzere... (:




You Might Also Like

0 yorum yapılmış

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe